Va händer!?

Va hände idag? Alla negativa personer var på semester samtidigt och kom tillbaka nu igår och det märks verkligen, återigen har stämningen blivit negativ och de flesta går runt och är griniga, det är jättetråkigt och jag försöker verkligen bibehålla förra veckans kärlek till jobbet!


Det löste sig igår med valen, tack vare goda råd från min älskade mamma :)


Efter det blev det en varm dusch och när jag kom ut ur duschen möttes jag av en kopp färdig chai-latte som mitt hjärta gjort iordning till mig *kärlek* Så det blev den och lite serietittande innan det var dags att sova.


Vad dagen idag erbjuder återstår att se... ska försöka traggla mig igenom arbetsdagen först, det är absolut ingenting att göra idag :(
Tråkigt, tiden går så långsamt då...


Later...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0