Wii

En tjejkompis har varit förbi en sväng och spelat Wii. Det spelades bowling, baseball, golf och tennis... så jäkla skoj! =D
Vann i bowling, golf och tennis. Baseball blev en tie. Wiiiiiiiiii ;) Ja ni har väl förstått vid detta laget att jag är jäkligt tävlingsinriktad, hehe...




Ällingen håller på att baka bröd och har gjort så i cirka två timmar, haha... han var hungrig och vi hade en brödmix stående i skåpet som "bara" skulle blandas med vatten, men... den skulle jäsa ett visst antal ggr också haha, stackarn... men nu är första satsen precis klar - lagom till bedtime, hehe...

Nä jag ska dricka upp min saft och krypa ner och sova, dötrött nu.
Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Carin

Åh va skoj med Wii ett sådant skulle jag nästan göra vad som helst för att få också = P Verkar hur bra som helst! Synd på dina vänner jag har också hört om folk som blir sjuka och dör samt unga människor som tar sitt egetliv det är väldigt tragiskt! Hoppas det känns bättre snart. Kramar från Carin

2009-07-22 @ 15:00:05
URL: http://carinscreares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0