Blandade känslor...

Helgen är över för denna gång och den har varit både småjobbig och supermysig.
Det var väldigt tomt hemma igår kväll iaf.

Gårdagen spenderades i Slottskogen, vi kollade på djuren och fikade. Lillen klappade allt från grisar, getter, kaniner och ödlor. Det roliga var att han var mycket mer skraj över att klappa en gris än ödlan, hehe... han är så himla söt :)
När vi åkte därifrån så somnade han direkt i bilen och vi ville inte väcka honom så vi körde runt lite och tog vägarna förbi min ena moster på en kaffe innan vi skulle vidare till min andra moster och grilla och lämna tillbaks deras son ;)

Vi var inte hemma förens halv elva, helt slut bägge två så vi satt i soffan en timme och prata innan vi båda gick och la oss och däckade med en gång, hehe...


Nu måste jag fortsätta på jobbet...
XoXo


Kommentarer
Postat av: Carin

Oj oj ja då har du haft helgen full då ; )



Hoppas allt är bra annars och att det går framåt på jobbet. Då får inte glömma att länka till min blogg heller ; P Jag har en länk till dig sedan länge.



Många kramar från Carin

2009-06-15 @ 12:03:54
URL: http://carinscreares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0