Cravings

Jag sitter på jobbet och fryser som en galning, troligtvis pga trötthet i samband med att det är ganska kallt inne på kontoret. Alla säger att det är hur gott väder som helst ute så jag är inte lite sugen på en kopp kaffe och en bok, slappa...


Gårdagskvällen var supermysig och hon var hur go som helst, godkänd ;)
Vi åt smarriga chokladkakor och jordgubbar och drack te/kaffe och prata en bra stund. Sen efter det glodde jag och ällingen på två inspelade avsnitt av Desperate, så nu ligger vi i fas med kvällens dubbelavsnitt.
Enda nackdelen med gårdagen var att jag fick mersmak för jordgubbar, så nu sitter jag här med cravings efter jordgubbar, haha...



Nepp, nu ska jag halsa en kopp te så jag får upp kroppstemperaturen :p
XoXo


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2009-06-16 @ 10:17:30
URL: http://notimetocry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0