Filmkväll

Dagen har varit en riktig slappdag, degat i soffan med en del inspelade serier, bl.a. nya serien Privileged, som jag än så länge kan tänka mig att följa. Så imorgon spelas avsnitt nummer två in. Såg också första avsnittet av The Bachelorette, trodde jag, hade tydligen satt boxen på en timmes inspelning men avsnittet var tydligen två timmar, haha... jaja det blir till att se reprisen imorgon.

Nu blir det filmkväll med min älskling och en väldigt go tjejkompis.
Blir ostbågar, popcorn och Cola.
Perfekt! =)
Ok jag erkänner, jag har smuttat på ett glas vin nu på kvällen också, hehe... men inget går upp mot Coca Cola "dagen efter" ;)

Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0