Händelser

Igår fick jag ett sms av min moster där hon fråga om vi ville passa deras lille snutt natten mellan 11-12 juli. Och om jag ville =D Och denna helgen ska vi ha min andra mosters minsting på 3 år. Blir Monster Jam och lite skräpmat på Max ;)
Ska bli jätteskoj!

Idag ska jag fika med mitt hjärta, efter jobbet ska jag möta upp Jessica i stan för en kaffe och tjejsnack. Ska bli mycket trevligt.

Igår var ällingen min på bio med en killkompis så jag var ensam hemma. Hur mycket jag än älskar honom så är det oerhört gott att vara hemma själv ibland; göra det man vill, se på det man vill osv. Bara vara i tystnaden. Framför allt när jag har mycket på jobbet får jag sådana känslor, då vill jag inte göra något, inte svara i telefonen och bara vara själv. Just nu är en sådan tid så jag är glad över gårdagskvällen. Jag tog mig en lång varm dusch, tittade på två inspelade avsnitt av Stylista, greja med min externa hårddisk, bloggade och lite sånt :)


Men nu är det slut på det slappa för denna stunden. Jobbet kallar!
I'll be back...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0