Hemligheten avslöjas här och nu!

Nu kan jag äntligen avslöja min hemlighet jag skrivit så mycket om. Alla hemliga möten osv, allt det är slut. Känns gott :)



Igår damp det ner kuvert hos alla anställda på vårt jobb, den 12 september i år är alla anställda och deras respektive inbjudna till en stor företagsfest som kommer anordnas här på företaget. Det blir mingel, middag, dricka, live-band, dans, underhållning, bar och massa trevligt. Ser verkligen fram emot detta och allt vi planerat hittills är så jäkla bra! Längtar! =D

Och om det snackats på jobbet idag ang denna fest, herrejösses! Det är dagens stora samtalsämne :p
Det har kommit kommentarer som är både roliga och tråkiga att lyssna på, t.ex.
"Åh vad skoj att det händer något"
"Vad roligt att de gör något sånt här i kristider, allt känns bättre"
"Jag ser verkligen fram emot detta"
"Skoj att ha något att se fram emot efter att man kommit tillbaka från semestern"
"Vem fan anordnar en fest i verkstaden"

"Då blir det att ta med egen dricka så det blir lite drag"

"Respektive? Nej tack!"

"Varför anordnar man en fest i lågkonjunktur"

Haha... jag har sagt att alla som tar med egen får skylla sig själva, det kommer hällas ut och slängas :p

Jag förstår inte grejen, kan man inte komma hit och dricka det som bjuds, köpa lite själv då allt kommer kosta någonstans 10-20 kr / öl vin osv och bara ha allmänt trevligt!? Måste allt vara en suparfest där folk spårar ut och gör bort sig? =/

Jaja... det kommer säkert ordna sig och detta kommer i slutändan bli superlyckat och verkligen roligt. Nu håller vi tummarna för att så många som möjligt kommer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0