Inte redo... än iaf :p

Monster Jam var sisådär måste jag säga, inget för min smak :)
Men killarna tyckte det var skoj, eller iaf min stora modell :p Den lille passade på att somna i 45 min och sen fick han popcorn och då hade han jätteskoj, efter det blev han rastlös och precis som näst intill alla andra barn kunde han inte sitta stilla. Så nä, min rekomendation är att det inte är något för barn under 7-8 år eller rent av rastlösa personer som mig :p Det var mycket dötid mellan körningarna osv.
Men nu har man sett det iaf :)

Lillen är lagd och sover förhoppningsvis nu/vilken sekund som helst. Så jag och ällingen ska glo på en film och andas ut innan vi också kryper och sover. Jag känner ju iaf att jag absolut inte är redo för barn än. Inte för att det är superjobbigt eller nått men det är bara en känsla. Men det kommer säkert om några år :)

Nu börjar filmen...
Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0