Lite duktig är jag allt ;)

Idag har två goa arbetskamrater varit på fika hos mig efter jobbet och jag bjöd på mackor med massa goa pålägg och efter det blev det (nästan) hemmagjord cheesecake... ok, den var köpt i frysdisken, en Almondy cheesecake med jordgubbssmak. FAST... jag hade faktiskt skivat jordgubbar och rivit choklad och lagt på, så lite möda hade jag ändå lagt ner. Cred till mig :p hehe...
Trevligt som satan var fikan i alla fall! =D

Vad tycker ni? Fint va? =)



Orginalet ser ut så här...                                                                                              




 Min såg ut så här...


Ni måste erkänna att den ser mer hemmagjord ut efter än innan iaf ;)

Nu ska jag kolla klart på gårddagens Bachellorette och sen sova!
Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Tereza

Då vet jag vad jag ska önska mig nästa gång jag kommer på besök, hihi!

2009-06-26 @ 09:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0