Midsommarafton

Hej allesammans
Började skriva ett inlägg igår men hann aldrig klart innan vi var tvugna att åka.

Dagen såg ut så här;
Vaknade, duschade, tog på mig en klänning, platta håret, det började ösregna så jag bytte om till byxor och top, fick skjuts ut till en kompis där vi tog bussen ut till båt 1, sedan gick vi till båt 2 innan vi var framme. När vi kom fram skålade vi i bubbel, delade in oss i lag och började leka lekar, mellan lekarna åt vi massa sill och potatis och sallad och köttbullar.
 
På eftermiddagen började mitt härta få huvudvärk och när vi lekte en lek där vi kan säga att iaf 3 pers slog sig och han var en av dem - som slog i huvudet - blev det hela inte bättre. Så redan vid 22 drog vi oss hemmåt.

Alla de här tävlingarna vi gjorde var ju som sagt tävlingar och inte nog med att jag är extremt tävlingsinriktad, jag var lagledare också, mohahaha ;) och ja... vad mer kan jag säga än att mitt lag vann nästa varenda gren och slutade med en klar seger! =)

Idag ska vi dra oss in till stan så mitt hjärta får köpt nya migräntabletter, de var ju slut igår när vi kom hem och han skulle ta en, stackarn :(
Solen lyser genom molnen lite då och då också och det är lördag, vi får se vad som händer och fötter under dagen och ikväll.
Vad ska ni alla hitta på?

XoXo

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för en trevlig kväll! =)

2009-06-20 @ 11:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0