Shopaholic 2night

Ögonen svider som satan och det känns som de blöder, kroppen strejkar totalt och jag är heeelt slut. Det tar mer än man tror på kroppen att ha ett späckat schema. Men idag har jag iaf fått jobbat, firat Basses mormor, ätit glass med min syster och mamma, handlat och ja... det var väl det.

Funderar på att krypa under täcket och läsa min bok "En shopaholic i New York" Läste första boken när vi var på Mallorca, de är så jäkla bra, rekomenderas!



Sophie Kinsella skriver dessa underbara böcker och i serien finns än så länge;
En shopaholics bekännelse

En shopaholic i New York

En shopaholic säger ja

En shopaholic får en syster

En shopaholic i väntans tider

Sedan finns också filmen "En shopaholics bekännelser" som gick på bio i våras och släpps på film i Augusti, den är sevärd, en riktig chick flick ;)

Nä jag ska fasen göra det, nu blir det sängen och boken för min del...
Nattinatt allesammans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0