Sikken natt...

Sikken natt. Vi gick och la oss vid midnatt och precis när jag somnat hör jag en smäll, flyger upp och på golvet ligger den lille, han hade rullat ur sängen. Så jag lyfte upp honom, han fick inte ont och somnade direkt igen och imorse hade han ingen aning om att han ramlat ur sängen så det kan inte ha varit så farligt :) Jag la en kudde under madrassen så han inte skulle rulla ut igen. Men intressant att han första natten knappt rörde sig och andra rullade som en galning :p

Sen hade jag ställt min klocka på nio, när den ringde var jag dötrött och alla andra sov fortfarande så jag stängde av den och somnade om. När jag vaknade halv tolv sov de fortfarande och jag tyckte det var mycket märkligt att han sov så länge, och jag med för det andra. Men jag gick upp och tänkte att då slipper han ju sova middag :p Men när jag drack vatten och kollade på klockan var den halv åtta, hmm... just det ja, jag hade ju ute mitt batteri i mobilen igår och ställde aldrig om klockan efter det :p

Jaja, nu är vi i vart fall vakna, eller inte min trötta älling, men vi andra morgonpigga idioter :p
Så om en stund blir det frukost och sen får vi se, är ju i vart fall uppehåll utomhus så det blir kanske en sväng till stallet eller Slottskogen eller nått...

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0