Sista...

Om 5 min visas säsongens sista avsnitt av Grey's.
Va ska jag ta mig till? Hehe...
Hoppas det är ett bra slut så man slipper våndas tills hösten :p

Idag var jag inne i stan och fika med min bästa och när jag va där inne smet jag in på bion för att kolla om de hade förhandsvisningsbiljetter kvar till The Proposal nästa vecka och jajjamän =D
Så på torsdag nästa vecka ska jag och en tjejkompis gå och se denna film, ska bli supertrevligt!

Men nu blir det Grey's
XoXo


Fy f-n vilket slut. Hur kan de göra ett sådant!? =(
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!
GALEN!!!
Ni som är riktiga fans och som såg avsnittet, ni förstår :p

Kommentarer
Postat av: Tereza

I löve Greys... Jag säger bara... Ångest!!!!!

2009-06-11 @ 08:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0