Sommarglad!

Gårdagen var hur bra som helst. Gött väder och bra sällskap och underbar mat.

Jag brukar verkligen aldrig dricka en droppe alkohol när jag kör, inte ens 2,25% men så igår när min moster hade någon jättego sådan cider så smakade jag några munnar. Och tro fasen inte jag blir stannad i poliskontroll på vägen hem, körkort och alkotest... första gången jag ens smuttar på en 2,25;a och första gången (på 7 år med körkort) som jag blir stannad av en polis, jag var sååå jäkla nervös, hahaha... Men allt gick superbra! =D

Sedan på kvällen kom en go tjejkompis förbi och vi satt ute på balkongen till typ halv ett och drack vin och pratade, mycket mysigt, och helt otroligt att man kan sitta ute vid den tiden i Sverige utan att frysa :)

Idag är det lika sommarvärme igen, ska skjutsa en kompis till Landvetter och sedan funderar jag på att lägga mig på en klippa någonstans och slappa med min bok. Älskar sommaren =D



Vad ska ni göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0