Sussar sött...

Nu sover lillen... jag är heeelt slut, men skoj har vi haft. Vi har lekt med bilar, djur, ätit pizza, kollat på film och läst gonattbok :)
Kan dock inte förstå hur många gånger en liten kille på nästan 3 år kan säga "Va? Varför då?" Hahaha... herregud! :p

Imorgon är en lång dag då jag antar att det blir relativt tidig uppgång. Sedan bär det in till stan och några timmar Monster Jam och efter det mat på Max Hamburge restaurang. Efter det - ingen aning!
Någon med bra förslag på vad man kan göra med honom?
Blir nog hem och sova middag för lillen iaf... men sen på kvällen har jag no clue.

Är det fint väder på söndag blir det en tur till stallet och kolla hästarna iaf har jag lovat. För ja, killen är galen i bilar och djur, verkligen galen =D

Nepp, quality-time med hjärtat mitt innan bedtime.
Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0