Thailax med ris...

Nu är morgondagens lunch lagad, vet inte vad som hände med mig men det blev otroligt gott när jag provsmakade och det bästa av allt - inget recept användes ;)
Så idag var Therese en riktig kock :p

För någon timme sen åkte svärföräldrarna härifrån också, de var här på en kopp kaffe och egenköpt hallon/fläder paj, hehe... men gott var det, och trevligt!

Så nu ska jag slappa lite innan vi drar oss mot bussen och in till stan för att gå på bio med min syster, hennes pojkvän och en killkompis. Blir en Ceasarsallad innan också. Vi ska se Baksmällan, har hört massa bra om den så förväntningarna är (tyvärr) ganska höga, så vi får bara hoppas den lever upp till dem...
Någon som sett den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0