Mallorca 2009

Vart ska jag börja? =)
Det var oerhört gott att komma iväg, glömma allt här hemma och bara tömma huvudet, mer välbehövligt än jag trodde. Tyvärr blir man ju svingad rakt in i verkligheten direkt när man kommer hem :(

Vi har slappat, myst, pratat, umgåtts, promenerat, åkt buss till Palma och åkt på en båttur... alltså haft det allmänt bra. Och självklart har jag även testat på massa nya sockerbomber :p älskar detta när jag är utomlands :)
Här ser ni lite pics på detta...

Lindt Extra Cremy Milkchocolate

Lindt Vit choklad med vit mousse

Magnum Temptation Fruit

Mentos Coca Cola


Testade även en Cornetto Soft - Banan/Choklad (glömde dock ta kort)

Vi passa även på att mysa till det en kväll med vin, kex, mjukost o vindruvor =)
 

Denna båten såg vi i hamnen, hade jag icke tackat nej till... silver och hur fin som helst, hette smooth operator och det finns hur mkt bilder och info som helst om den om ni googlar på det :p


Här får ni lite fler goa semesterbilder att njuta av ;)  
  
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0