Aaaahhhhhhhh!!!!!

Jag blir så jäkla förbannad på folk, det här med ryktesspridning... jag har skrivit det förr och jag skriver det igen - jag hatar allt som har med ryktesspridningar att göra! HATAR!
Det är så jäkla omoget, så jäkla meningslöst och så jäkla ahhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!
Gött att fredagen började så här, haha...

Det är i vart fall inte speciellt lång tid kvar innan vi slutar och då blir det bowling :)
Tur man har något att se fram emot, hehe...
Hela denna helgen kommer bli bra känns det som! =)
Synd bara att min honey mår kasst, han hade ont i magen och mådde superilla imorse :(
Håller tummarna för att han blir bättre under dagen!

Nu ska jag fortsätta här innan frullen...
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0