Bodybalance

Jag vet, jag är riktigt kass på att uppdatera numera, men jag har helt enkelt inte haft tid :)

Det är massor på jobbet eftersom vi inte bara håller på med en ombyggnad och skall sköta vårt ordinarie arbete, jag är också med på en hel del möten - som jag skrivit om innan, som är hemliga :) än så länge...

Sen efter jobbet har det varit mycket träning, vilket känns gott, men jag är ju jag = extremt otålig och igår blev jag lite småirriterad på att jag inte märkt någon skillnad, men som Basse så snällt sa "du får träna regelbundet iaf tre månader så ska du se..." 3 månader!? Jag vill ju se skillnad efter första träningen :p Jaja... det kommer... muskler har dock börjat titta fram på armarna, tyvärr :p
Jag vill ha helt platt mage, inga muskler :( Men man ska vara glad för det man har, hehe...
Någon som har förslag på träning som ger supersnabba resultat? :p
Jo... jag har fått GRYMM balans också *stolt* och högre stressnivå, hihi... så ok, lite har det väl gett :)

Så om två timmar skall jag och min syster träna bodybalance, jag som efter gårdagens extremyoga har svinig träningsvärk :p men det blir gott... först ska jag ner till mamma o pappa o dricka lite te.
Sen ikväll blir det självfallet Grey's! =D
Älsklingen fick en långkörning så han kommer nog hem runt 21-tiden...

Nepp, dags att byta om till träningskläder och bege sig :)
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0