Datorjäkel

Bowlade igår kväll, superskoj, men fasen va kass bowlinghallen är, eller inte hallen i sig men banorna, hahaha... men jag vann iaf och det är huvudsaken ;)

Den jäkla datorn jag köpte igår ja... satte i laddaren och satte på datorn igår och faaan... är en trasig pixelrand mitt i hela skärmen, så ett grönt streck lodrätt mitt i skärmen. Fy fasen! Nu förstår jag att han ville pracka på mig en extra garanti, hahaha... igår va jag så jäkla förbannad på detta, nu är det mest skrattretande, får försöka bli lite irriterad igen, för de öppnar om 30 min och då ska jag vara där *ahhhhh*

Sen efter det skall vi hem till min moster som bygde hus, hon ska förvisso inte vara hemma men jag ska leka med lille bebisen medan älsklingen hjälper hennes kille med datorn och så :)

Sen i eftermiddag blir det dinner med la familia och sen bio med dem,
blir Marley & jag, ska bli riktigt skoj. Den verkar ju heeelt underbar!



Nä nu ska jag göra mig redo för att ge en utskällning! ;)
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0