En viktig dag!!!

Idag är en ganska viktig dag på ett sätt, fast egentligen inte idag utan idag om en månad. Hmm... haha... vi säger så här: Idag är det exakt en månad kvar till en mycket viktig dag. En dag jag hoppas ni alla skall komma ihåg ;)
Den 2 april 2009 fyller lilla jag hela 25 år! =D

Herregud vad tiden går fort, nu är det bara 40 år tills pensionen, haha... närå, det känns väldigt bra att fylla faktiskt, inte alls som när jag blev 20 och fick värsta krisen över detta :p

Jag önskar mig massa saker, så om någon go person känner för det så skicka gärna en present ;)

Hur jag ska fira? Ja jag fyller ju en torsdag och skall jobba lördag så jag vettefasen, haha... får väl bli lördag kväll med alla goa vänner =)

Nä men kom nu ihåg detta! 2 april! =)

Nu ska jag jobba vidare...
XoXo


Kommentarer
Postat av: Tez

Vad önskar tösen sig i present då? :)

2009-03-02 @ 11:23:29
Postat av: Sweetess

Allt som är inslaget!? :p

Jag kan väl önska mig att ni följer med om vi går ut den 3:e =)

2009-03-02 @ 12:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0