Finally!

Äntligen fredag. Denna veckan har varit bra, men seg, och arbetslusten har inte riktigt funnits där. Men en arbetsdag och sen är det helg.. Gott Gott =)

Helgens planer ser ut följande:
Fredag Handla efter jobbet, träna Body Jam med syster och ha en lugn hemmakväll. Älsklingen har övertid stackarn så han är hemma sent.
Lördag Passa min sötiskusin (om min moster hinner få sina tapeter) och sen blir det troligen Melodifestivalen på kvällen
Söndag Ta det lugnt och bara vara hemma och greja och slappa

Vad ska ni göra?

Har en del på jobb-schemat idag så nu ska jag sätta mig ner och knåpa ihop dagens planering så man får gjort allt man ska. Kanske en kopp te också :p

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0