Födelsedagsvecka - dag 1

Idag är första dagen av min födelsedagsvecka :p
Ja jag fyller ju år hela veckan, haha... men helt ärligt;
Finns det något bättre än att fylla år? =D

Kan knappt förstå själv att jag om tre dagar är 25 år gammal. Vart tog tiden vägen?
Så mycket man ville göra, så många drömmar man hade...
Jag har alltid sagt att jag ska vara chef innan jag är 25,
blir nog lite tajt om det inte kommer ett grymmt erbjudande inom de närmsta dagarna :p
Men jag har ju iaf gått lite ledarskapsutbildningar och det är ju en början ;)

Nä livet blir inte alltid som man tänkt sig men det har blivit bra ändå :)

Första dagen kommer firas tillsammans med två goa vänner...
Det blir lite mat och fika och bara allmänt trevligt umgänge:)
Ska bli mycket trevligt!

Sen ikväll skall jag unna mig en stillasittande kväll i soffan! =)
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0