Första presenten och ett trevligt besök!

Besöket var mycket trevligt.
Det blev spagetti och köttfärssås och sen blev det vit kladdtårta, något sånt... god var den iaf och jag är fortfarande extremstolt att jag lyckades :)
Och det bästa, efter människorna som var här såklart ;) är att jag fick paket - jajjamän, årets första födelsedagspresent *me like* Fick 6 nummer av tidningen Elle interiör, perfekt för mig som ÄLSKAR allt med renovering! =D
Tack så jättemycket bästaste Tereza och Anders! =D 

Nu är jag nyduschad och skall krypa under täcket, ny dag imorgon... lång dag - skall jobba till sju, vi har nämnlihen bokslut och jag ska på yoga vid jobbet halv åtta så jag kan lika gärna stanna och tjäna extra pengar :)
Så på tal om det måste jag packa yogaväskan :p

Nattinatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0