Fullt upp!

Just nu bloggar jag från min nye lille sötdator =)
Jaja... Idag har det varit fullt upp... Städat, gjort mat, borrat upp grejer på väggarna, handlat mat, bakat, tvättat fönster, handlat igen (glömsk) och knappt suttit stilla... all den där vanliga söndags-tv-myset fick jag spela in så det får bli under veckan. Men duktiga har vi varit :)
Blevade superfint här hemma iaf... så nu är vårstädningen klar! =D

Just nu står en liten bakelse i ugnen, vi får nämnligen besök imorgon av två goa vänner som ska komma för att umgås och fira att jag fyller år på torsdag. För jajjamän, imorgon börjar min födelsedagsvecka... ja, jag älskar att fylla år så jag ger mig själv en hel vecka :p
Ska i vart fall bli supertrevligt imorgon!

Nu ska jag ta ut kakan och sen blir det sängen, upp tidigt imorgon.
Denna helgen gick för fort, och till på köpet fick man en timme mindre också *pust*
Jaja, snart helg igen :p
Nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0