Hemligt möte!

Om två timmar skall jag på möte här på jobbet, ett hemligt möte *hihi*
Ska bli jätte roligt och jag ser verkligen fram emot detta.
Kan ju tyvärr inte avslöja något ännu som ni kanske förstår, men så fort det blir ok så får ni veta =)

På tal om roliga saker på jobbet... imorgon skall vi bowla med jobbet, ska bli jätte roligt. Så mellan halv fem och åtta är det jag som är bowlingproffs.
Gott att det slutar så tidigt, så kan man välja själv sen, jag kanske går mer på en öl eller nått men hem tidigt vill jag för vi ska upp ganska tidigt på lördagen och greja. Och då vill man ju inte ha någon hangover direkt, haha...

Nu skall jag jobba lite till innan mötet.
Later...

Kommentarer
Postat av: Carin

Vad är nu detta? Jag blir ju jätte nyfiken när du skriver så =P



Kramis

2009-03-05 @ 17:39:48
Postat av: Tereza

Lycka till med bowlingen! Hoppas att du gör som jag gjorde förra året och spöar grabbarna ordentligt, hihi!

2009-03-06 @ 13:33:14
Postat av: c

Det lär hon inte göra:) nya grabbar med i år.

2009-03-06 @ 13:35:39
Postat av: Sweetess

Jag kommer klå dem allesammans! =D

2009-03-06 @ 14:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0