Hockey, bästis, träning & vår! :)

Grattis Frölunda... det blir en tuff period nu mot Färjestad :p
Och HV vann, wiiiiiiiiiiiiiiie! =D

Mitt i hockeyn ringde Jessica från Australien också, va så himla skoj att prata med henne, blev nästan en halvtimme :p
Ja jag saknar henne verkligen, är inte detsamma här hemma... Men de verkade ha det super och nu när vi la på skulle de ta tåget till flygplatsen för att åka över till Nya Zeeland. Fasen va skoj, inte alls avis, nejnej...

Imorgon är det fredag också, svinigt gött, och då börjar min och syrrans träningsperiod, intensivt i två veckor, nu jäklar, hehe... ska bli jätteskoj, alltid roligare att träna när man har någon att träna med :)

Och vart tog våren vägen?
Va ju sol och toppenväder och nu, snö!? Fy fasen, detta får vara över nu :(
Jag vill ha vår!!!

Nu ska jag slappa, sen nana...
Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0