Impuls-shopping

Jajjamän ibland får man unna sig lite sånt också, idag blev det en dator :p
En Toshiba 13,3":are, supersöt och fin ;)
Lagom innehåll för mig också...

Synd bara att killen i Computer City butiken på Backaplan i Göteborg var ett sånt ashole, tjöta som fan om en tilläggsförsäkring som gav mig tre års garanti istället för ett år, men nej tack och ändå så tjöta han. Kände mest för att be honom ta datorn och köra upp någonstans och gå därifrån men var duktig och höll käft. Va fan ska jag betala en extra försäkring på datorn när försäkringen kostade 1/3 av själv datorns pris!? Och ändå få betala självrisk om något skulle hända. Sen ingår ju det mesta i hemförsäkringen. Men icke, han stod och tjöta som ett svin och sen när han efter fem minuter förstod vad ett nej var så blev han svingrinig, haha... fuck him! Jaja... fin är den iaf ;)
Så nästa gång jag bloggar sitter jag med min nye/egna bebi i famnen =D

Nu ska jag borra i väggarna här hemma.
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0