Jag är såld...

Varje gång jag tränat hårt så känner jag mig förkyld dagen efter.
Det är så jäkla konstigt. Någon som vet varför?
Vi brukar ju poweryoga på tisdagarna och det är halvjobbigt men inga symtom dagen efter, men igår var täningen verkligen hård och idag sitter jag och känner mig förkyld. Jag blir galen!

Det var säsongspremiär av Desperate Housewives
igår också, äntligen! :p Spännande som satan...
Så våran kväll bestod av slapp på soffan efter jobbet, wook och nudlar framför The City på MTV's hemsida, sen yoga och hem för slapp framför tv:n igen.
Perfekt =)


Idag blir det slappa hemma, säkerligen lite mer The City och sen självklart Grey's!
Såg på MTV's hemsida att The Hills skall börja igen, säsong 5 kommer till våren, äntligen... ska bli så jäkla skoj. Såg en prewive och jäklar, jag vill se NUUU! :p
Ja som ni märker är jag helsåld på serier, haha...
Vad ska ni göra under dagen?

Nu är det frukost snart.
XoXo

Kommentarer
Postat av: Fru T

2009-03-04 @ 13:14:08
Postat av: Fru T

Kan det vara så att när kroppens utsätts för hård träning så minskar förmågan till återhämtning? Vilket ju då sätter ner immunförsvaret? En teori från Dr. Tez! :)



2009-03-04 @ 13:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0