Jag njuter av allt...

GODDAGENS ALLA GOINGAR! =D

Idag är en underbar dag
!
Förrutom att jag har huvudvärk, men va f-n :p
Solen lyser, det är fredag, jag jobbar halva dagen och sen är det helg =D
Vi jobbar halva dagen pga att vi bygger om alla arbetsplatser och efter lunch skall alla packa ner sina saker och bära iväg för att det ska bli helt tomt här inne.
Kommer bli så fint =D
Sen vid 14 skall jag på möte resten av dan´

Helgen bjuder på massor
!
Fredag - Myskväll, vad som händer får vi se... Älsklingen har jour till 20.00 så allt hänger på om och vad han får för jobb.
Lördag - Hotellfrukost! =D Sen iväg och hjälpa moster och hennes kille flytta till huset, sen får vi se på kvällen...
Söndag - Jag behöver gå in och jobba lite och efter/innan dess skall vi på TUR-mässan, sen blir det nått gott att äta och söndags tv-kväll :)
Vad ska ni göra? =)

Nu skall jag iaf göra klart pågående arbete och sen är det lunch :)
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0