Jobb jobb jobb och möten...

Godmorgon på er
Eller morgon och morgon, men det är nu jag har första tiden att skriva :)
Varit på möte hela morgonen och nu har jag 4 timmar på mig att jobba innan nästa möte, det är blandade känslor inför mötena. Det är faktiskt ganska roligt, samtidigt som det är så tidskrävande från det ordinarie arbetet.
Men men... jag har ett fulltidsjobb med bra lön så jag klagar absolut inte =)

I eftermiddag är det yoga, ska bli himla gott. Är ju två veckor sedan senast, var ju på eftermiddagsmöte förra tisdagen så det blev aldrig av. Men nu jäklar!

Jag har inte så mkt roligt att skriva för tillfället heller, det är bara jobb jobb jobb...
Men jag återkommer under dagen! =D
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0