Min vecka!

Godmorgon Världen
Här sitter man i soffan, nyduschad och go, redo för en ny arbetsvecka, hahaha... ja klockan är knappt 6 och jag är redan nervös, skall till tandläkaren halv fem idag =/ Nä jag är inte alls tandläkarrädd! :p
Jag ska försöka tänka på annat hela dagen :)

Veckans planer ser ut som så här:
Måndag Tandläkaren och kolla på tapeter
Tisdag Förhandsvisning av Shopaholic-filmen
Onsdag Träna afrodance med min syster och fika med en tjejkompis
Torsdag ???
Fredag Träna BodyJam med min syster och ???
Lördag Passa min supersöta kusin på 7 månader och se finalen av Melodifestivalen
Söndag ???

Vad har ni för planer?

Nu ska jag torka mitt hår och åka till jobbet!
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0