Översvämning...

Det gick inte bra för HV idag heller, va fasen är det här!? =(
Jaja, det är inte över ännu så upp med hakan!
På onsdag och torsdag besöker stjärnorna Göteborg, sikket finbesök =)

Är svinigt trött så jag ska nog krypa till sängs...
Men först ska jag hjälpa älsklingen min i badrummet... vi fick nämnligen en fet översvämning i avloppet när tvättmaskinen tömde ut vattnet så halva golvet var fullt av vatten, och inte nog med det - när vi drar fram duschkabinen för att fixa avloppet ser vi att det läcker från ett rör, så vi fick snabbt åka iväg och fixa nya packningar och det håller han på att byta nu, enda saken är att det inte verkar hjälpa :(
Så nu ska jag in och ge en hjälpande hand... Hope for the best!

Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det måste du väll förstå ändå, HV har inget att hämta mot frölunda ;)

2009-03-23 @ 22:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0