Soliga Tisdag

Det är helt underbart när solen lyser, man får så mycket mer ork till allting.

Så jag började packa här på jobbet, för i helgen byggs det om här... blir säkert jättefint :)
Enda nackdelen är att vi måste komma in på söndag och jobba en två-tre timmar, men det är ju bra betalt iaf :p

Idag kommer min moster, hennes kille och bebis och min mormor på lunch hos mig, ska bli jätte trevligt =D

Ikväll har älsklingen övertid till 18, sen halv åtta ska vi yoga - äntligen, var två veckor sedan nu eftersom jag och syrran var på bio förra veckan, så det är alldeles för länge sedan :/
Men nu jäklar! =D

Så nu är morgonmötet avklarat, frukosten äten och lite av mina saker nedpackade, så nu ska jag börja jobba undan dagens arbete :)
Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0