Söndagsångest på gång...

Söndagsångesten har redan börjat ta form, känner inte alls för jobb imorgon, men men...
Innan dess skall jag på middag hos svärföräldrarna och ha tv-kväll. Så jag får försöka njuta av stunden sålänge :)
Blir inte så mycket jobb heller då det är en jäkla massa möten denna veckan som kommer, men det är bara skoj.

Vad tyckte ni om gårdagskvällens bidrag då?
Jag kan inte annat än tjuta av lycka över att Thorleifs blev utröstade, gött gött gött!
Jag tycker vi ska skicka operasångerskan till Eurovision, jäklar sikken pipa. Grymm var hon. Min favvis helt klart.
Jag tror vi har chans med henne...
Hon är redan lite småkänd, grymm röst och låt, häftig show och annorlunda.
Vad tror ni? =)

Nu ska jag äta bacon och dricka smoothie.
Ha en bra dag sålänge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0