Stress igår, mys idag!

Det blev inte många inlägg igår :p

Det var superstressigt hela jäkla dagen, satt knappt still på jobbet och sen efter vi slutat var det direkt till affären för inhandling av räkor och sånt, sen hem för att lämna det, bytte om och iväg och hämta syrran, sen tränade vi Body jam och efter det var det hem och ta en dusch och sen i soffan till Let's Dance. Då slappnade jag av. Kan också tillägga att jag somnade innan halv elva :p
Är i vart fall någorlunda pigg nu :)

Body Jam var ganska skoj, jävligt svårt bara, så det var att man halvt tröttnade för att man inte hängde med, men men... imorgon är det nya tag med s-core. Intensiv träning i en halvtimme =)

Idag ska jag vara barnvakt åt världens sötaste sjumånades flicka, har sett fram emot detta i nästan två veckor :p
Vi ska leka och mysa massor :) Ska i vart fall bli superskoj =D

Så nu ska jag väcka Basse och göra oss klara för denna dagen!
Ha en toppendag allesammans!!!

Kommentarer
Postat av: Carin

Oj oj =S det lätt som en packad fredag. Själv gjorde jag inte alls mycket jobbade över en stund =( har så sjukt mycket att göra på jobbet för tillfället och jobbar väl stort sett själv där på min avdelning blä men man ska väl vara tacksam att man har att göra i alla fall. Efter det hem till föräldrarna för att vänta på att hämta Johan från AW och sen hem och slappa. Hoppas ni får en fin fin helg kram från Carin

2009-03-14 @ 10:06:37
URL: http://carinscreares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0