Supersöndag

Ja det gick ju bra igår, vann sammanlagt 170 kr på Melodifestivalen, inte dåligt =)

Idag har vi plockat lite här hemma, varit på fika hos Basses föräldrar o tränat. Nu är han och tvättar bilen, efter det skall vi mysa i soffan med kinamat *mumma*
Det är ju söndag = tv-kväll... jag har redan börjat min, sitter och tittar på One Tree Hill och sen kommer Gossip Girl, sen kommer Wipeout, hahaha... och då hoppas jag han hunnit hem =D

Imorgon är en ny arbetsvecka. Helgerna borde vara fem dagar och arbetsveckan två, haha... funderar starkt på en semesterdag, men vi får se... ska kolla min almenacka imorgon ;)

Nu skall jag sätta på en tvättmaskin och fortsätta glo på tv :p
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0