TRÖTT!

Denna dagen har verkligen varit ett helvete; vill bara gå hem, dra täcket över huvudet och vara ledig nästa vecka.
Man blir så trött, den ena grejen efter den andra och de avlöser varandra en efter en, på samma dag också :(
Jag orkar verkligen inte mer nu, två timmar kvar sen slipper man allt detta för några dagar iaf.
Jag är trött på denna dagiskänsla, snack bakom ryggar, smutskastning, antaganden osv osv. TRÖTT!
Jag trivs verkligen men allt detta gör ju att man bara vill härifrån! Nackdelen med små företag =/
Men jag är stark, så jag håller ut :p

Fick köpt Inside Brus idag på lunchen också så de kan förhoppningsvis hjälpa min lilla magge lite iaf :p
Hoppas jag iaf  *håller tummarna*

Nä lite mer jobb, sen eftermiddagsfika och snart hemgång! *längtar*
Vad ska ni göra ikväll?

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0