Underligt, mycket underligt!



Imorse när jag vaknade föll det lite snö utanför fönstrena och på marken låg någon millimeter av snö, solen sken och det såg helkonstigt ut... inte nog med detta - jag går in i badrummet för att borsta tänderna och på spegeln sitter en mygga.
Jag dödade den självklart =/
Men nu till saken... hur underligt känns det inte att döda en mygga när det är snö ute!?
Haha... jaja... man slutar aldrig att förvånas - som tur är!

Sitter på jobbet och känner mig riktigt taggad, allt går super och vi har fått det asfint efter ombygnaden :)
Jag och några till har kommit fram med massa idéer för att hålla företaget flytande längre än konkurenterna... vi har förvisso inga avskedningar och sånt, men bättre att ligga ett steg före än efter ;)

Så nu skall jag jobba som en galning och njuta av att solen fortfarande lyser! =D
Sen ikväll är det s-core och yoga som hägrar...
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0