Gott Gott Gotti Gott Gott

Gårdagen spenderades endast i avslappnat läge, det enda vi gjorde var att åka ut och handla lite gott sen hem igen.
Det var verkligen gott att inte göra någonting, inte tänka på något och bara vara. Det behövs verkligen, speciellt nu när jag har så mycket på jobbet.
På tal om jobb - vi bowlade ju i fredags, det gick sådär, men jag blev inte sist iaf :)

Det blev en sovmorgon igår, handling och tv. 
                   Såg inte mindre än 9 avsnitt av The City, hehe...
Och självklart Melodifestivalen.
Men jag kan verkligen inte i min vildaste fantasi förstå vad fasen Sverige tänker med. Varför går Caroline af Ugglas vidare hela tiden, där står hon i sina gummistövlar och kraxar.
Som ni märker är det absolut ingen låt jag hejar på över huvudtaget =/
Jag hoppas Malena Ernman vinner hela skiten; hon har grymm röst, grymmt framträdande, en släng av schlager i låten och bidraget är speciellt. Jag hejar på henne iaf =D

Idag skall vi hem till en killkompis och hjälpa honom med något skolarbete, mer information har jag inte fått - spännande :)
Sen ska jag träna med min syster, blir ett kort men intensivt träningspass, core... sen blir det söndags-tv =)

 
Nu ska jag äta bacon och grapefrukt med mitt hjärta. 
Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0