T-dag

Torsdag. Även detta en väldigt bra dag som det känns nu, detta har över lag varit en grymm vecka, tänk om alla kunde vara så här :)

Jag har äntligen fått köpt allt för att göra service på bilen också så det blir det antingen ikväll eller söndag. Ska bli gott att få det gjort.


Det går inte så bra för HV heller just nu, vinner de inte idag så är de ute - illa, mycket illa! :p
Färjestad gick däremot vidare redan igår, grattis till dem. Blir en tuff fajt om det blir Frölunda mot dem i semi, tror dock att Frölunda kommer falla där, men man vet aldrig, kan va så att denna "vila" från tre matcher som drabbar Färjestad nu kommer kunna vara en fördel för Frölunda. Det återstår att se :p


Snart ska jag på möte, eller möten... först ett möte mellan 11-13/14 och sen ett annat möte mellan 14:30-16. Ja det blev inte speciellt mycket jobb idag, men det tar vi igen imorgon :p
Nu ska jag skriva klart det sista på dessa jobben jag håller på med, sen är det som sagt möten :p


Ha en bra dag sålänge!
XoXo


Kommentarer
Postat av: caroline

SV; jag kommer inte riktigt ihåg i vilka affärer jag har sett namnringen men om du söker på namnring på google kommer det nog upp sidor ;)

2009-03-12 @ 10:43:50
URL: http://carolinesrum.devote.se
Postat av: G

Frölunda och färjestad möts i semin om frölunda går vidare

2009-03-12 @ 13:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0