Allergi

Det blir inte mycket blogg på jobbet, så på dagarna får ni stå ut :)
Igår kväll somnade jag extremt tidigt, vid nio tiden, men sen vaknade jag kvart över fyra i morse också =/ Låg dock kvar i sängen och halvslumra fram och tillbaka till halv sex :p
Är i vart fall väldigt pigg just nu, vilket är väldigt gott!
Denna pollen gör att man mår helkonstigt; snuvig, kliar, trött osv osv osv
Men jag överlever detta också =)

Idag är det tisdag, wiiiiie! =D
Så ikväll blir det Desperate och The Hills.
Träning brukar det ju vara på tisdagar också men jag är seriöst helt slut när jag kommer hem från jobbet pga allergin så jag vill inte boka upp något, får se i eftermiddag, det blir som det blir...

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0