Fikor och bebisar

Gårdagens fika med tjejkompisen var verkligen trevlig, alldeles för sällan det händer. Vi tog en räkmacka och chai latte på NK, sen skulle jag inhandla cheesecake te, men det fanns tydligen bara i Stockholm :(
Efter det gick vi till saluhallen och handla choklad *kärlek* den var supergod och superdyr, fyra bitar 50 kr. Tyvärr inte värda pengarna, men goa ändå =)


Uppe till höger; Laphroaig tryffel
Uppe till vänster; Vit kaffetryffel
Nere till höger; Kanolds mörka chokladtryffel
Nere till vänster; Salmiakchoklad

Och för er som känner mig är det inte svårt att lista ut min favvo!?
Choklad + Laktrits, kan ju inte bli fel! =D

Dagens fika med killkompisen var också trevlig och vi prata om allt möjligt.
Efter fikan hoppade jag på bussen, såg att klockan var lagom för min syster att vara på samma buss eftersom hon slutar jobba vid den tiden, men ingen syster där... ringde och hon va i Nordstan, så jag hoppa av bussen och mötte upp henne och sen tog vi bussen tillsammans hem :)
Handlade massa gott och gick hem och gjorde supergoa mackor och tittade på The Hills och nu sitter jag och slökollar på Eurovision (update om detta kommer)

Jo, idag kollade ännu en tjej på jobbet könet på sin bebis i magen och hon kommer få en pojke :) Himla skoj att det föds både en flicka och pojk på samma månad hos mina arbetskamrater =)

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0