Idag är det lördag...

Idag blir det till att planera blommor innan vi beger oss, med buss tyvärr, till hans mormor och morfar på middag. Vi tänkte ju ta bilen tills vi kom på att det är Göteborgsvarvet och det då är halvt omöjligt att komma fram och helt omöjligt att få en parkering :p Men det ska bli gott iaf...

Sen ikväll är det ju Eurovisionfinalen och en tjejkompis skulle komma hit och kolla, men så idag fick jag veta att en killkompis också kommer =) Dessa två är de jag skrev om förra helgen som hade gjort slut, men nu har de bestämt sig för att försöka igen eftersom kärleken är för stark och jag är överlycklig! =D

Men nu blir det blomplantering, hehe... jag som har sååå gröna fingrar, haha... jaja... skoj är det iaf när det är klart ;)

Ha en underbar dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0