I'm back

Nu var det lääängesen jag skrev... av två anledningar; den första är att man inte är direkt sugen att sitta vid en dator när man är ledig, eftersom jag gör det hela dagarna på jobbet. Den andra är att jag haft en jäkla huvudvärk och bara legat i mörkret. Jobbigt är det, får alltid migrän samtidigt som jag får min trevliga månadsgrej :(

Dagen har varit extremt seg, men så är det ju alltid efter en långhelg, i vart fall så är jag hemma nu och ska ta på mig mysbyxor, trycka i mig en treo och hoppas att all huvudvärk bara försvinner.
Sen ikväll är det ju den där nya serien igen; Momma's Boys, haha... Ni måste se den! Klockan 20 på TV3, herre... hehe...

Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0