Jag är en klant...

Jag är väldigt klantig och går ofta in i saker, river ner och tappar saker osv.
Ja, ni förstår... Hos Basses föräldrar har jag bl.a. tappat en te-kopp på en tallrik så det kom te överallt och krossade tallriken, jag har rivit ner en ljusstake och en lampa och ja, kommer inte på något mer.
Jag har fått höra att det händer mer saker nu när han är tillsammans med mig än när han hade fest hemma med kompisar, hehe...
Idag var vi där och precis innan vi gick därifrån så gick jag på toa, de gick med ut och när vi satt på väg hem i bilen så fick jag detta mms:et


"Haha. Vem va  i badrummet sist?"
(Suddig bild, det är iaf en persienn, söndrig kruka & söndrig ljusstake på golvet)

Och jag lovar att allt var helt när jag gick in på toan och när jag gick ut. Men detta ser mäkta underligt ut, hehe... typiskt att jag var tvungen att gå på toa :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0