Känslomässigt ur balans...



Idag är en sådan dag när inget funkar med något annat, jag hänger inte med i allt som händer och det är svinmycket på jobbet. Det ena mötet avlöser det andra och däremellan skall jag hinna med lite utbildning, bokslut och mitt egna jobb. Jag är känslomässigt ur balans och jag känner mest att jag vill ställa mig och bara skrika rakt ut, eller lägga mig under täcket och gråta en skvätt. Det är för mycket som händer just nu, både privat och arbetsmässigt och jag orkar inte allt, inte på en gång. Min syster säger att jag fått både hennes och mitt samvete och hon har nog rätt, min empati för andra människor är för stor och det påverkar mig själv för mycket. Men det är sån jag är, tyvärr... Så just nu är det bara för mycket på en gång. Önskar allt kan lösa sig snabbt så jag blir mig själv igen.

Annars har detta varit en hemsk dag än så länge, och magkänslan säger att den inte kommer bli bättre ikväll...

XoXo alla mina underbara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0