Långhelg! =D

Gick hem en timme tidigare idag och nu är jag långledig fram tills måndag, underbart! Det blir mycket slappande, en fika hos svärföräldrarna, kalas med mammas sida av släkten, en sväng till Ullared och lite smått och gott :)

Var på torget förrut och tänkte hyra Bride Wars / Bröllopsduellen som släpptes på dvd idag, men självklart var alla ex redan utlånade :( jaja... i ren protest hyrde jag ingen annan film heller :p hehe... men det gör inte så mkt, är ju onsdag och Grey's ikväll. Mys... älskar att känna at man inte är tvungen att lägga sig en viss tid pga att man ska upp och jobba dagen efter =)

Nepp, nu kom hjärtat mitt... ska göra mig klar för att åka på fika.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0