Morgonpigg

Godmorgon sweethearts

Jag är uppe med tuppen och svinpigg, gott... tröttheten kommer säkert smygandes om en timme när jag sitter på morgonmötet :p
Jag har redan gjort mig iordning och plattat håret och grejer =)
   

Jag googlade på florida igår kväll och hmm... kan komma att bli en dyr resa med allt man vill uppleva, hehe... en sak är dock säker, kosta vad det kosta vill, jag ska simma med delfiner =D
Sen fanns det massa andra grejer, men sea world och disney world och airboat i Everglades med alligatorer är tre självklara saker, och mycket mycket mer. Vill boka resan NU! =p

Nepp, nu ska jag röra mig mot jobbet...
Ha en underbar dag så länge...
XoXo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0