Semestern är klar! Tips?

Då var semestern inplanerad, 15 september - 2 oktober, och Florida blir det.
Tanken var först att vi skulle till Karlifornien, men det är mer vi vill se och göra där så det kräver mer tid så då valde vi att börja med Florida istället.
Vi skulle egentligen tagit en sväng till Bahamas när vi ändå var där men det blir nog inget med det, eller vi får se! :p
Enda som är 110% planerat är att jag ska simma med delfiner =D
 Min dröm sedan barnsben och nu kommer det ske! *lycka*



Nu väntar bara allt jag älskar, att boka resan ;)
Några tips på vad vi måste göra under resan?
Bra hemsidor eller dylikt?
Shoot! :)

Kommentarer
Postat av: Diana

Klart du ska simma med delfiner!!! Jag gjorde det i Mexico och det var bland det häftigaste jag upplevt när de sköt dig under fötterna upp i luften....

Förstår att du längtar iväg NUUUU!!!!!

Är allt lite avis....

2009-05-06 @ 09:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0